Specyfikacja
RAMA
RAMA
CROSSWAY Speed
ROZMIAR RAMY
XXS(41) - XS(44) - S(46) - SM(48) - ML(52) - L(55) - XL(58) - XXL(61)
KOLOR
MATT BLACK(ORANGE)
WIDELEC
SR Suntour NEX HLO, Coil, skok 63mm, STR, Blokada skoku
NAPĘD
PRZEŁOŻENIA
24
PRZERZUTKA |PRZÓD
Shimano FD-TY710
PRZERZUTKA TYŁ
Shimano RD-M360
MANETKA PRZÓD
Shimano ST-EF505
MANETKA TYŁ
Shimano ST-EF505
MECHANIZM KORBOWY
Shimano TY301, 48-38-28 ATC
WKŁAD SUPORTU
FSA TH-7420ST-W, Cartridge Bearing
KASETA
Sunrace CSM668, 11-32 ATC, 8 GER
WAGA
WAGA (kg)
14,9
KOŁA
ROZMIAR KÓŁ
700C
PIASTA PRZÓD
Shimano TX505, 100x9 WHF, 32 SPH, Centerlock
PIASTA TYŁ
Shimano TX505, 135x9 WHR, 32 SPH, Centerlock
OBRĘCZE
MERIDA CC, 17 IWR,
DĘTKI
700*35/43 A.V
OPONA PRZÓD
MERIDA K1024, 700x40C, drut
OPONA TYŁ
MERIDA K1024, 700x40C, drut
KOMPONENTY
HAMULEC PRZÓD
Shimano ST-EF505
HAMULEC TYŁ
Shimano ST-EF505
KIEROWNICA
MERIDA CC, szerokość 660mm WHB, 30 RHB
MOSTEK
MERIDA TK, 25.4 DSH, Regulowany
SIODŁO
MERIDA Cross Sport
SZTYCA
MERIDA TK, średnica 27.2mm DSP, 0 SSB, 40 SST
Specyfikacja i cena rowerów prezentowanych na stronie może się różnić od dostępnych w sprzedaży.
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.
Geometria
Technologia
RACELITE 61 ALUMINIUM
Niezwykle lekki i mocny stop używany w przemyśle lotniczym. MERIDA poddaje go dodatkowemu hartowaniu, tworząc podwójnie cieniowane lekkie i sztywne rury.
TECHNO FORMING SYSTEM (TFS)
Produkcja giętych rur metodą mechanicznego tłoczenia rur na gorąco. Poprawia ona wygląd i funkcjonalność ramy. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.
K-MOUNT DROP-OUT
Mocowanie na dolnej rurze tylnego trójkąta, które pozwala przykręcić podpórkę dwiema śrubami. Zintegrowana konstrukcja zapewnia optymalną sztywność podczas hamowania.
F-MOUNT
Przystosowanie do szybkiego i łatwego zamocowania błotników.
C-MOUNT
Przystosowanie do szybkiego i łatwego zamocowania bagażnika.
LOCKOUT
Blokada amortyzatora przedniego lub tylnego za pomocą dźwigni na jego obudowie. Pozwala na optymalny transfer energii w zależności od rodzaju nawierzchni i ukształtowania terenu.